Monday, February 7, 2011

Dulu Melacurkan Agama Sekarang Agama diLacurkan

Assalamu'alaikum.

Pembaca yang budiman,

Pada postings yang lepas, saya ada membawa hadis menerangkan perihal juru da'wah di ambang bermacam-macam pintu JAHANAM. Nabi bersabda bahawa mereka ini sebangsa dengan kita(bangsa muslim atau seagama dengan kita) dan berkata-kata menggunakan lidah kita(menggunakan AlQuran dan Hadis). Siapa dia tu, UMNO ke atau PAS?

Jelas sekali bagi orang yang dapat berfikir bahawa yang menggunakan AlQuran dan Hadis semasa berceramah adalah puak-puak PAS ini. UMNO,kalau berceramah tidak menggunakan AlQuran dan Hadis sebaliknya mereka menggunakan isu pembangunan,bantuan,keamanan dan pembasmian kemiskinan sebagai landasannya. Semua yang diperkatakan oleh UMNO menjurus kepada TUJUAN PEMERINTAH itu diWUJUDkan dan juga pengertian saya daripada kefahaman AlQuran dan Hadis.

Jika dulu mereka sendri MELACURKAN AGAMA tetapi sekarang mereka telah mempunyai KADIR-KADIR untuk melakukannya. Maknanya,mereka telah berada pada satu langkah kehadapan. kadir-kadir mereka seperti juru da'wah Nga Ko Ming,N.Gobala serta lain-lain. Apa yang mereka perlu buat ialah menyokong tindakan kadir-kadir ini agar agama mereka(PAS) sendiri berjaya dilacurkan.

Para pelacur seperti Cina Doll dan Si Bibir Merah melacurkan 'APAM' untuk tujuan wang ringgit tetapi para pelacur(PAS) melacurkan 'Air Liur' untuk tujuan PENGARUH dan UNDI. Terbaru,mereka telah mendapat pelacur tambahan;'kuda putih' Nga Ko ming dan 'kuda hitam' N.Gobala bagi tujuan melacurkan agama dengan 'air liur' mereka.

Ini jelas bahawa PAS bukan saja MELACURKAN AGAMA bahkan membenarkan AGAMA DILACURKAN.

JAUHILAH MEREKA INI! Mereka mengajak kepada KESESATAN yang membawa kepada bermacam-macam pintu JAHANAM.

Wassalam.






No comments:

Post a Comment