Wednesday, January 16, 2013

Strategi Anwar! Tarik Balik Saman Khairy Untuk Shamsidar

Assalamu'alaikum.

Pembaca yang budiman,

Tahukah pembaca sekelian bahawa Anwar Ibrahim telah kalah dalam rayuannya untuk menghalang Shamsidar daripada menjadi SAKSI defanden iaitu SAKSI BAGI PIHAK NALLAKURAPPAN dalam kes saman 100 juta terhadap Nallakurappan?

Oleh itu,kes saman Nallakurappan akan berjalan sedikit masa lagi. Apakah akan terjadi jika Shamsidar berada dalam kandang saksi untuk menjawap pertanyaan peguam Nala iaitu Dato' Shafei? Bahayaaa....Bahayaaa....!!! Jadi,bagaimanakah caranya untuk menghalang perkara itu daripada berlaku? Maksudnya, menghalang Shamsidar daripada menjadi saksi. Senang saje,Anwar Ibrahim AKAN TARIK BALIK SAMANNYA TERHADAP DATO' NALLA.

   

   


Inilah strategi Anwar Ibrahim yang telah mendahului PENARIKAN SAMANNYA TERHADAP KHAIRY memberi satu signal bahawa SAMAN TERHADAP DATO' NALLA jugak akan DITARIK BALIK.

Dengan berbuat sedemikian Anwar akan dapat MENYELAMATKAN SHAMSIDAR daripada berada dikandang SAKSI bagi pihak Dato' Nalla.

Pembaca yang budiman,

Penarikan balik saman 100 juta terhadap Khairy Jamaluddin telah BERJAYA dan mengikut perkiraan saya PENARIKAN SAMAN 100 JUTA TERHADAP NALLA akan berlaku sedikit masa lagi.

Apakah penarikan saman itu nanti akan dibenarkan oleh mahkamah? Sama-samalah kita lihatnya nanti.


Mengenangkan Shamsidar berada dalam kandang saksi membuat Anwar Ibrahim tak lena tidur.


Wassalam.


No comments:

Post a Comment