Tuesday, November 5, 2013

Kewujudan Parti PAS adalah HARAM dan tetap HARAM SEJAK DULU SEKARANG dan AKAN DATANG

Assalam'alaikum.

Para pembaca yang budiman,

Siapakah kita terhadap Allah SWT?
Siapakah kita terhadap Nabi Muhammad s.a.w.?
Siapakahkah kita terhadap Ibubapa?
Siapakah kita terhadap Suami?
Siapakah kita terhadap Pemerintah?

Kelima-lima entiti ini mempunyai mertabat yang telah digariskan oleh syariat agama.

Persamaan bagi kelima-lima entiti ialah KETAATAN. PENDURHAKAAN membawa BENCANA.


Allah berfirman(WasiatNya):"Tegakkanlah agama dan jangan kamu berpecah-belah tentangnya."(Q: 42:13),(Q: 3:103)

Allah berfirman: "Dan janganlah kamu menjadi orang-orang yang bercerai-berai dan bersilang selisih.." (Q: 3:105)

Di negara ini (Malaysia) umat Islam berbangsa Melayu berpecah-belah kerana AGAMA bersumber daripada cabang SIASAH(Politik). Puncanya ialah BERDENGKIAN sesama mereka nak jadi pemimpin. Kenapa? Sebab,mereka dah tahu(mempunyai pengetahuan) nak jadi pemimpin melalui Kesatuan Arus Perdana(UMNO) susah dan memakan masa. Jadi,cari jalan pintas menubuhkan Kesatuan Tandingan(PAS) bagi umat Islam. Alasannya,nak menegakkan Islam. Gunakan agama sebagai alat perjuangan bagi mendapat sokongan supaya berpecah. Menyalah tafsir Surah An Nisa ayat 59 iaitu mentaati Pemerintah itu bersyarat. BUKANKAH ITU BERPECAH KERANA AGAMA? Bukti daripada Allah sebab berpecah-belah kerana BERDENGKIAN. Lihat bukti:

Allah berfirman: "Dan mereka tidak berpecah-belah melainkan sesudah datangnya pengetahuan kepada mereka kerana KEDENGKIAN antara mereka." (Q: 42:14)

Oleh yang demikian UMNO ialah KESATUAN UMAT ISLAM ARUS PERDANA ditubuhkan dan diberi nama oleh 26 KESATUAN NGOs UMAT ISLAM. Berjaya mengeluarkan Umat Islam BERBANGSA MELAYU daripada KEGELAPAN(Penjajahan) kepada CAHAYA(Kemerdekaan).

PAS adalah Kesatuan Tandingan. Tertubuh atas dasar KEDENGKIAN oleh orang-orang didalam UMNO sendiri. Ini di AKUI oleh Mursyidul Am PAS Nik Aziz bahawa PAS adalah Kesatuan Serpihan UMNO. 

INILAH PUNCA PERPECAHAN UMAT!   INILAH PUNCA PERPECAHAN UMAT!

Mereka berniat untuk MENJATUHKAN PEMERINTAH UMAT ISLAM. Apakah mereka tidak tahu dan JAHIL bahawa jangankan kata NAK MENENTANG MENGGUNAKAN UNDI(Pengganti kepada PEDANG) BAHKAN NAK MENCACI PEMERINTAH PUN TIDAK DIBENARKAN OLEH SYARIAT ISLAM. Apakah buktinya?

Hadis Riwayat At Tirmidzy:

Abu Bakrah r.a. berkata:" Saya telah mendengar dari Rasulullah s.a.w. bersabda: ' Siapa yang menghina Raja(Pemerintah),Allah akan menghinakannya.' "

Hadis Riwayat Bukhary dan Muslim:

Abu Hurairah r.a. berkata:"Rasulullah s.a.w bersabda:'Siapa yang taat padaku,berarti taat pada Allah,dan siapa yang melanggar padaku berarti melanggar pada Allah. Dan siapa yang taat pada pimpinan(Pemerintah)nya berarti taat padaku,dan siapa maksiat kepada pimpinan(Pemerintah)nya berarti maksiat padaku.' "

Hadis Bukhary dan Muslim:

Ibnu Abbas r.a. berkata:"Rasulullah s.a.w. bersabda:'Siapa yang membenci sesuatu dari Pemerintahnya hendaknya SABAR. Sesungguhnya siapa yang keluar dari Pemerintahnya walau sekedar satu(1) jenkal,kemudian ia mati,mati dalam JAHILIYAH.' "

Kewujudan KESATUAN PAS TIDAK DIBENARKAN OLEH SYARIAT ISLAM tetapi DIBENARKAN OLEH SALAH SATU daripada AMALAN DEMOKRASI yang mana amalan itu adalah amalan KUFUR. Oleh itu,KESATUAN PAS adalah KESATUAN HARAM. Hal itu,TETAP HARAM dari DULU,SEKARANG dan AKAN DATANG sahinggalah DIBUBARKAN dan kembali BERTAUT kedalam KESATUAN UMNO.

Allah Berfirman: Sesungguhnya telah datang dari Tuhanmu bukti-bukti yang terang;maka barangsiapa melihat (kebenaran itu) maka (manfa'atnya) bagi dirinya sendiri; dan barangsiapa buta (tidak melihat kebenaran itu),maka kemudharatannya kembali kepadanya. Dan aku (Muhammad) sekali-kali bukanlah pemelihara(mu). (Q: 6:104)



Wassalam.

4 comments:

  1. mcm bodoh je kau nie

    ReplyDelete
  2. Aku tambah..mmg bodoh penulis ni..

    ReplyDelete
  3. berdiam diri itu lebih baik daripada berkata perkara yang sia2...
    memfitnah dan menyebarkan fitnah adalah sikap menzalimi diri sendiri....
    tanpa mereka sedari mereka tergolong dalam golongan org2 yang rugi....
    semoga kita dilindungi ALLAH dari golongan sebegini....aminnn

    ReplyDelete
  4. kelakar la blog ni ... mula-mula nampak cam cerdik, rupanya tak, kalau parti PAS haram dari dulu, parti lain camana? UMNO je boleh? senang la camtu ... takyah buat pilihanraya, declare je jadi negara monarki UMNO ...

    ReplyDelete