Saturday, October 25, 2014

Ustaz Memang Suka Karipap! 3 Macam Karipap Dah Ada,Syaitan Bagi Lagi1 Karipap Special Punya! Syaitan Tahu Apa Yg Ustaz Suka!

Assalamu'alaikum.

Pembaca yang budiman,

Saya simpati jugak kepada ustaz Azhar ni. Tak sangka ya,begitu punya gah berceramah dan mempunyai banyak pendengar serta pengikut tertipu jugak akhirnya kepada Syaitan. Jika gambar mati, tak berani rasanya saya nak komen tapi saya dah lihat gambar hidup ertinya video berdurasi beberapa saat. Jelas betul kelihatan muka ustaz! Canggih betul camera yang digunakan. Ustaz tak perlu marah kepada orang yang mengambil video itu kerana dia tidak memaparkan keseluruhan durasi aksi ranjang itu.

Maafkan orang yang mengambil video itu. Berkemungkinan, dia nak test ustaz saje kerana penampilan ustaz seperti manusia yang kuat iman. Orang lain semua dibodohkan ustaz bahkan bukan aje itu,ustaz pun banyak memfitnah orang lain. Mari saya listkan:-

Ustaz pernah,

Memfitnah ustaz Zaharuddin.
Memfitnah Dato' Mashitah.
Memfitnah Datin Rosmah pasal cincin 24 juta.
Memfitnah Raja sebagai pontianak.
Memfitnah 4000 ekor pontianak dalam Malaysia.
Memfitnah kerajaan pindah duit beratus-ratus juta keluar negara.
Memfitnah UMNO sesat.
Memfitnah ahli dan penyokong serta sesiapa yang mengundi UMNO itu sesat.
Memfitnah Kerajaan sebagai zalim.
Kalau cakap orang bodoh tu,dibibir mulut ustaz.
Kalau soal jawab tentang sex bukan main lagi, siap buat aksi dengan mulut-mulut sekali.

Ustaz kenalah bersih nama tu jika aksi ranjang itu bukan ustaz. Jangan berdiam diri aje,ini bersangkutan dengan maruah ustaz. Ustaz bukan cakap politik,ini cakap agama seperti mana yang selalu ustaz tepis dalam ceramah ustaz tu.

Hairan jugak ye,bagaimana ustaz boleh terjebak dengan perkara seperti itu! Gambar hidup itu hanya beberapa saat aje yang tersebar itu. Mungkin orang itu tidak mahu memalukan ustaz ,hanya setakad nak bagi tahu orang ramai apa jenis ustaz yang dipuja oleh banyak remaja. Beberapa saat durasi aksi itu susah nak edit ustaz!

Maruah ustaz mesti dibersihkan! Maruah keluarga mesti dibersihkan! Jangan berdiam diri! Biar saya ceramah sikit,berdiam diri tandanya betul. Syaitan memang rasuk dan rayu tentang apa yang menjadi kesukaan ustaz. Ustaz suka Karipap,dia cuba mempengaruhi tentang karipap. Yang hairannya,macam mana boleh ada video! Hairannn.......Hairannn..........

Saidatina Aishah, isteri Nabi s.a.w. pun kena fitnah. Itu tak ada video,pun orang dizaman itu sanggup memfitnahnya. Nabi s.a.w. cuba membersihkan isterinya dengan memanggil tiga orang yang terdekat dengan kedua-dua manusia yang difitnah. Dalam pada itu, Saidatina Aishah sendiri berdo'a kepada Allah SWT agar Nabi s.a.w. diturunkan wahyu kepadanya atas perkara itu. Bersihlah maruah Saidatina Aishah serta keluarganya assebab penurunan ayat 11 dari surah An Nur.

Jadi,jangan berdiam diri seperti yang dilakukan oleh setiausaha PAS,Mustafa Ali itu. Ingat!!!!!! Maruah diri dan keluarga mesti dibersihkan.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment